ترنمترنم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

تـرنــــــم کوچولـــــو

وروجک من

1392/2/7 1:45
نویسنده : مامان فاطمه
1,558 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل

 

دخملی

دخمل

چهار شنبه شب بود که رفتیم خونه خاله جون و اینجا الان ساعت 1.45 مین نیمه شب...هر کاری کردیم که شما بخوابید نشد بابایی و عمو صادقم خواب بودن خواب شما هم واسه خودت چهار دستو پا همه جا میرفتی تا میخواستم بگیرمت داد میزدی میگفتی اه،نه،نه یعنی ولم کن که برم منم که گیج خواب بودم خاله جون بیدار موند و یکم باهات بازی کرد تا خسته شدی این هم عکسی که خاله گرفت از شما

خدایی قیافتو نگاه عسل من !!

انگاری اول صبح واست مامان جان اخه الان وقت بازیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ابرومتفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگس مامان باران قلنبه
7 اردیبهشت 92 10:39
عزیز دلمی کلی گشتم ولی نتوستم پیدات کنم خوشحالم که ادرس رو برا گذاشتی لینکت میکنم و رمزو هم برات خصوصی گذاشتم گل من


وای ی ی عسیسم ممنون بهمون سر زدی ممنون که قابل دونستی رمز دادی و بازم ممنون که پیشنهاد دادی خلاصه یه عالمه خوشحالمون کردی باران جونمونو ببوس
الينا گلينا
7 اردیبهشت 92 11:09
چه دختر عسلي .خيلي نازه ما شا ا...
آدرس وبلاگت را اشتباه گذاشته بودي ولي با كمي تغيير پيدا كردم و با كمال افتخار لينكتون كردم


مرسی عزیزم شما با چشای قشنگت ناز میبینی
مامان مانی
7 اردیبهشت 92 14:43
عزیزم منم لینکتون کردم


ممنون گلم شما هم لینک شدید