ترنمترنم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

تـرنــــــم کوچولـــــو

دوست جونیام

1392/7/11 0:42
نویسنده : مامان فاطمه
3,096 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــلام به همه دوست جــــونــیــــــامHello

از این که این مدت فراموشمون نکردید واقعا ممنون..خییییییییییلــــــــــی دوستتون دارم

ترنمم این مدت مامانی نتونستم بیام و وبلاگتو بروز کنم....خودم کلی ناراحتم از این ماجرا اما واقعا وقت نمیشد یا مهمون داشتیم یا مهمونی بودیمو مسافرت و.....

الان که فکر میکنم من چقدر کار دارم چقدر باید ازت بنویسم از خانوم شدنت بزرگ شدنت حرف زدنت شیرین کاریات و....

فعلا یه سری از عکسات و میزارم گل خوشگل مامان

 

ترنم

خوشگل

ترنم

ترنم

دختر خوشگل

ترنم

ترنم

ترنم

ترنم

پسندها (1)

نظرات (24)

مامان ترنم
11 مهر 92 6:03
ماشالا چه خانوم شدی ترنم جونم عکسات خیلی نازه عزیزم


ممنون خاله جونم
الهام
11 مهر 92 7:12
عزززززززززززیزمچه دختر نازیه ترنم جونم خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم چشمات ناز میبینه
مامان ارغوان
11 مهر 92 7:50
عزیزم سلام.ماشاالله چقدر خانوم شدی خاله جون.کلی دلواپس شدیم به خاطر غیبت طولانی شما.یاز خدا رو شکر که شاد و سلامتین.هزاران بوس برای ترنم جون

مرسی عزیزم قول میدیم دیگه زیاد غیبت نکنیم

مامان مریم
11 مهر 92 9:59
وااااای عزززیم چقدر دلم برات تنگ شده بود..خدا رو شکر که همش بهتون خوش گذشته...حسابی دلتنگت بودیم خوشگل خانومی...ماشاله عکساتم ماه شدن توپولوی خوش خنده ی من




ممنون خاله جونم
داتس
12 مهر 92 10:57
عــــــــزیز خاله قربون قد و بالات برم من یکی یه دوه ی من عکسات فوق العاده زیبان مثل خودت پرنسس کوچولو ی من خیییییییییییییییییلی دوستت دارم


ممنون خاله داتس هم من هم مامان فاطمه خییییییییییییلی دوستت دالیم




مامن ندا
12 مهر 92 17:15
سلام دوست خوبم
بعد از یه وقفه طوللانی خوش امدی
ترنم خاله توی این مدت چه خوشکل شدی ماشالا
عکسا خیلی خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــی ناز شدن


ممنون خاله جون از لطفت
هیراد و عمه لیلاش
12 مهر 92 22:56
سلام عزیزم ، دلمون براتون تنگ شده بود
هزار ماشالله ترنم جونم که کلی واسه خودش پرنسس شده
عکسهَاشم که یکی از یکی نازتره


مرسی عزیزمما هم دلمون واستون تنگ شده بود
مامان آرمينا
12 مهر 92 23:39
واقعا خيلي عكسات ناز شدن خودت هم خيلي خوشكلي عزيزم


ممنون گلم
مامان ساجده
13 مهر 92 15:20
عزيزم خوشحالم كه دوباره اومديد
ماشاالله ترنم جون براي خودش خانمي شده چقدرم عكسهاش قشنگ شده مباركش باشه


ممنون خاله جونم
مامان فاطمه
13 مهر 92 18:44
چه دختر نازی خدا حفظش کنه


مرسی گلم
مامان مينا
13 مهر 92 19:20
عزيزم ماشالا خانمي شدى چه عکسای قشنگی دلمون براتون خیلی تنگ شده بود


ممنون خاله جونی من هم دلم برا همه دوستام و شماها تنگ بودپرهام جونمو ببوس
mamane m@ni
14 مهر 92 0:20
مامانی کلی نگرانمون کردی با ایت تاخیر بلند مدت
ولی با دیدن این عکسای خوشگل کلی سر ذوق اومدیم خیلی خیلی قشنگ شدن
ترنم جونم ماشالا خوشگل و خانومه
عکس لاو رو خیلی دوست دارم


ممنون گلم از این که به فکرمون بودی
چشمات خوشگل میبینه عزیزم
هیراد موسوی
15 مهر 92 17:38
سلام ترنم خانم
خیلی خوشگل و نازی
شاد شاد شاد و سالم باشی
هیراد.


سلام دوست جونم ممنون عسیسم
هیراد و عمه لیلاش
15 مهر 92 21:50
ترنم جونم عزیز دل خاله روزت مبارک
برات از خدا قد تموم ادمهایی که نمیشناسمشون روزهای شاد و پر از سلامتی و خوشی خواهانم



ممنون خاله مهربونم منم همچنین
الهام
16 مهر 92 8:11
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است روز سرمســـــتی و ساز کودک است کودک است آییــــنه ی دل را صفا کودک است محصـــولی از عشق ووفا روز کودک مبارک
آتنا مامانیه روشا یدونه
16 مهر 92 10:50
روزت مبارک گلمدر ضمن عکسهات هم خیلی خیلی نازن عزیزم


ممنون خاله جون
ناهید
16 مهر 92 13:23
سلام فاطمه جون خوبی عزیزم ؟ بابا کجا بودین این همه مدت دلمون واستون کلی تنگ شده بود . ترنم جونم چطوره ؟ حالش خوبه ؟ عکسا خیلی خوشگل شده بی عیبو نقص عالیه عالی همیشه شاد باشین

ممنونم ناهید دوست خوبم مثل همیشه با نظراتت کلی خوشحالمون میکنی عزیزم همیشه شاد باشی
mamane m@ni
16 مهر 92 16:27
ترنم جون روز کودک مبارک باشه خاله


ممنون خاله جونم
مامان فاطمه
16 مهر 92 19:54
روزت مبارک دختر گل
مامان بهار
17 مهر 92 9:49
وای!!! الهی چقدر عکساش ناز و دوست داشتنی شدن
هزار ماشاا... بزرگ شده واسع خودش...
روز جهانی کودک (با تاخیر) مبارک!!


ممنون خاله جونم
رها فرشته زیبای من
17 مهر 92 17:46
سلام عزیزم
هزار ما شاالله چقدر ناز دخترون خدا حفظش کنه من خلی خوشحالم که با وبلاگتون اشنا شدم لطفا مارو هم لینک کنید به ما هم سر بزنید عکساش فوق العاده زیباست


سلام دوست خوبم ممنون از لطفتعزیزم ادرس وبت و نزاشتی واسم..ادرس بزار تا حتما با افتخار لینکت کنم گلم
مامان دانیال (مرضیه)
19 مهر 92 17:47
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(*)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$

روز جهانی کودک مبارک
سلام عزیزم شرمنده که دیر تبریک گفتم آخه منم مثل شما یه مدت فرصت نکردم.عکساتون خیلی باحاله .به ما هم سر بزنید منتظرتونم
بوس واسه خمل نازم


ممنون خاله ی مهربون
مامان فرشته کوچولو
23 مهر 92 18:04
الهی چه ناز شده عکسات مامانی دخملمون ماشاالله چه بزرگ شده لباساشم خیلی باسلیقه انتخاب شده خوشگلن من که دلم براش خیلی تنگ شده بود بازم عکس بزار از دخمل خوشگلمون مامانی




ممنون عزیزم..نظر لطفت.چشم حتما


مامان امیرعلی
28 مهر 92 22:37
ای جووونم چقد عکسات خوشگلن دختر ناز بوس
ایشالا وقت کنم پستاتو میخونم ترنم جون


مرسی خاله