ترنمترنم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

تـرنــــــم کوچولـــــو

ترنم ترانه زندگیم

1392/7/22 10:55
نویسنده : مامان فاطمه
3,684 بازدید
اشتراک گذاری

یه سری عکس جامونده از مسافرت به همدان با دایی اینا

ترنمم

تــرنــــم و اریـــــا جون

خوشگل مامان

ترنمم

ترنمم

مامان فاطمه و تــــرنم کوچولو ،زندایی طیبه یا به قول ترنم زی زا،و اریــــا جون

ترنمم

باز هم مامان فاطمه و ترنم کوچولو و بابا حمید و دایی سعید

 

ترنمم

ترنــــم و ثنا دختر عمو سعید و آریـــا ترنمم

تـــــرنم و اشـــــی جون

ترنمم

ژست جدید..بهت میگم ترنم خودتو لوس کن..اینجوری گردنتو کج میکنیniniweblog.com

ترنمم

پسندها (3)

نظرات (22)

خاله دایتس
22 مهر 92 12:53
قربون اون تیپت قربون اون لباس خوشگلت که انقدر بهت میاد گرد قلنبه ی من عشق من جون من فدات بشم خالهمیگم قربون اریا جونمم بشم که انقدر جیگر فاطمه جونم ان شالله همیشه خوش باشید و دیگه نبینم بی ما مسافرت برید دفعه اخرتون باشهعکسارو دیدم پشیمون شدم کاااش میومدماااااااا


خوبه کلی اصرار کردیم،جاتون واقعا خالی بود
مامان ارغوان
22 مهر 92 14:30
همیشه به گشت .ایشالله شاد باشید


مرسی گلم
مامان ساجده
22 مهر 92 14:36
قربونت برم ماشاالله بزرگ شدی


ممنون خاله جونم
مامان شیما
23 مهر 92 0:58
سلام فاطمه جون.خیلی خوشحال شدم که توی وبلاگ وروجکامون همدیگرو دیدیم.دلم واسه این ترنم عسلی تنگ شده بود.از طرف من ببوسش


سلام عزیزم..منم خوشحالم از این که تونستم یه اشنا اینجا پیدا کنم..
مامان شیما
23 مهر 92 0:59
خیلی جیگر شده .عزیزززززززززززززم
آتنا مامانیه روشا یدونه
23 مهر 92 9:59
جیگرتو خوشگل خاله با این ژستا و عکسهات
سمیرا مامان پرنیان
23 مهر 92 16:20
به به چه مادر و دخمل خوشتیپی


ممنون خاله
مامان فرشته کوچولو
23 مهر 92 18:06
همیشه به سفر فدای این دخملی که روز به روز ماه تر و ناز تر میشه


ممنون خاله جون
الهام
23 مهر 92 19:08
خدایا قسمت می دهم هر لحظه کمکم کنی تا نفسم را
به قربانگاه درگاهت عرضه کنم و تو قربانی شدن و نلرزیدن و نلغزیدن را عنایت فرما.
*عید سعید قربان مبارک*


ممنون دوست خوبمهمچنین
مامانه پارسا
27 مهر 92 18:51
ماشالا خوشمل تر داری میشی هر روزا....


ممنون عزیزم
مامان امیرعلی
27 مهر 92 19:07
سلام دخمل خوشگل
خوشحال شدم به وبلاگ پسرم سرزدین
میتونم لینکتون کنم؟؟؟


باعث افتخاره
الهام
6 آبان 92 13:29
ترنم جونم مامانیت تنبل شده هاااااااااااااااااااااااا ببین چند روزه آپ نکرده
ناهید
6 آبان 92 13:37
سلام عزیز خاله چقدر خوردنی شدی با اون تیپای خوشگلت حسابی دل منو بردی ها
مامان ساجده
6 آبان 92 23:43
مامان آرمينا
10 آبان 92 15:21
هیراد و عمه لیلاش
24 آبان 92 22:01
مامان ندا
26 آبان 92 12:45
عزیزم چه ناز شده ________________$$$$$ _______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ $$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ ______________$$$$$$$$$$$$_______________
الهام
26 آبان 92 14:49
عزیزم کم پیدایین دلمون واسه ترنم کوچولو تنگ شده هاااااااا
مامان مریم
30 آبان 92 8:13
سفرا بخیر خوشگلکم حتما با دوستات خیلی بهت خوش گذشته ..میبوسمت توپولوی نازم
مامان امين
1 آذر 92 19:05
قربون اين دخمل خوشگل برم من.هزار ماشالا به خاااااااانم. با اجازه لينكتون كردم.
mamane m@ni
4 آذر 92 15:28
مامان ارغوان
8 آذر 92 22:21
ترنم جون خوبی