ترنمترنم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

تـرنــــــم کوچولـــــو

روز های ترنمی

1392/4/23 19:54
نویسنده : مامان فاطمه
2,916 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ترنم زندگیم یکی یه دونه ی قلب من خدارو شکر میکنم بابت داشتنت و از خدا میخوام که همیشه سالم باشی عزیزم مامان عاااااااااااااااااااشقـــــــــــــــونه دوستت دارهقلب

 

عزیزکم نمیدونی چقدر شیرین شدی تموم کارات حرکاتت یه مفهومی داره عاشق کلماتیم که تلفظ میکنی تمومی اعضای خونواده رو به اسم میشناسی و میگم مثلا مامان جون زینب کو با دستت نشون میدی خاله ها بابا امیر و.... خلاصه راه جا باز کردن تو دل همه رو خوب بلدینیشخند

کارایی میکنی که من اگه دروغ نگم تو هم سن و سالات اونم تو دورو برم ندیدم بهت کتاب داستان روزنامه مجله میدم مثلا داری میخونی یه صداهایی از خودت در میاری که ادم  اول این شکلی میشهتعجبتعجبتعجب و بعدم این شکلیخندهخنده و در اخر قهقهه

مدل متعجب شدنتم خاص ابروهاتو میدی بالا و بعد چشمات و درشت میکنی لباتو جمع میکنی و بعد سرتو یکم تکون میدی اصلا یه ماجرایی داریم ما با تو کلا یه دونه ای جیگر مامانقلبماچ

ازمون وقتایی که میخوای یه کاری انجام بدیم به طور مثال ازمون میخوای واست کتاب بخونیم کتاب و میاری جلومون و میگی هیششششش هیشششش تند تندم میگی و بعد اینجوری میشیمژه و ما هم بغل

میگم عسل من کیه ناز من کیه خوشگل من کیه قربون کی برم؟؟؟؟سوال وشما تند تند خودتو نشون میدی و میگی " مـــــــن" " مـــــــــــن"

اینم یه سری عکس از خانوم دکتر ماچشمک

ترنم

تری

تری

تری

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

محبوبه مامان ترنم
23 تیر 92 20:33
ای جانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم.
ایشاالله که فاطمه جون جشن فارغ التحصیلی پزشکیش رو ببینی عزیزم.


فدای تو گلم مرسی
مامان ایناز.ندا
23 تیر 92 22:46
فدای دختر شیطون بلا بشم
مامانی از جانب من ببوسش


ممنون عزیزم حتما
سمیرا مامان پرنیان
24 تیر 92 11:10
قربونش برم....


خدا نکنه
بهاره مامان ونداد
24 تیر 92 15:56
وای جیگر این خانم دکتر رو بااین مدل فیگور گرفتنش برم
مامان مریم
24 تیر 92 18:28
خیلی بهت میاد خانوم دکتر خوشگل


مرسی گلم
مامان آرمينا
24 تیر 92 18:46
فداي خانم دكتر خوشكل ما


خدا نکنه عزیز دلم
مامان مينا
26 تیر 92 19:01
اخه عززززززززززيزم چقدر تو نازى دخملى خيلى با نمك شدى جونم


ممنون خاله جونم پرهام جونیمو ببوس
مامان فرشته کوچولو
28 تیر 92 15:58
وای ی ی ی فدای این خانوم دکتر مهربون با اون عینکش


خدا نکنه عسیسم میسی
مامان انيا
6 مرداد 92 23:51
من فداي خانم دكتر بشم خاله كي بيام پيشت ويزيتم كني
الهام
20 شهریور 92 18:53
سلام مامان خانوممن امروز با وبتون آشنا شدم و شما رو لینک کردم که بازم بهتون سر بزنم شما هم ما رو لینک کنید و بهمون سر بزنید
سمیرا مامان پرنیان
28 شهریور 92 0:46
خوشگلم خیلی ناز شدی امیدوارم موفق بشی
مامان فاطمه کوچولو
11 مهر 92 19:04
خواهش می کنم ماماتن فاطمه جون. منم متشکرم که به کلبه ی مجازی دخملیم سر زدی. ترنم جون رو ببوس
مامان امیرعلی
5 آبان 92 0:48
وای چقد ناز شدی دکتر کوووچوولووو بوس


میسی خاله