ترنمترنم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

تـرنــــــم کوچولـــــو

این روز ها

1392/4/7 21:59
نویسنده : مامان فاطمه
2,785 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم این روزها خیلی کارا انجام میدی...هر بار که چیز جدید میبینم ازت میگم چقدر شیرین شدی و این شیرینی انگار اندازه ندار چون هر بار شیرین تر از قبلیچشمکنیشخند

کار های جدید انجام میدی میشه گفت تقریبا هر حرفی و تکرار میکنی البته به زبون خودت

مثل همیشه عادت دست زدن به ظبط و تلویزیون از سرت نیوفتاده هنوز همچنان این کارو تکرار میکنی با وجود این همه حرف زدن و صحبت کردن و توضیح دادن دست اخرم دعوا کردن اما همچنان کار خودتو انجام میدی

تا ازت غافل میشم میبینم جلو تلویزیونی فکر میکنی ادم های اون تورو میتونی با دست های کوچولوت بگیری بهت میگم ترنم دست نزنی ها جالب این جاست که سر تو تکون میدی و انگشت اشارتو میاری بالا و این ورو اونورش میکنی مثلا کار بدی ادای منو در میاری و میگی اخ اخ اخخنده

دوباره میگم ترنم دست نزنیا باشه؟؟؟؟میگی چششششششششششششم البته میگی چشنیشخند

حرفایی که میزنی هم رو بخش بخش میکنی واسه خودت عاشق داداش گفتناتیم هممون اخه هیلی بامزه میگی 

میگی دا دا س دا رو جدا جدا میگی بجا ش میگی س انقدرم بامزه میگی که ادم دلش ضعف میرهنیشخند

کلماتی که میگی

ایدا

اریا

داداش

مامان

بابا

حمید

به خاله میگی:اجی

فائزه:ازه

گردنبند:ددن دند

اب:اپ

و خیلی کلمات دیگه که قبلا نوشته بودم

میگم بگو اریا میگی اریا 

میگم بگو ایدا میگی ایدا

خلاصه همه چیو میگی تا میگم بگو زهرا میگی بله؟؟؟میگم ااااااامگه شما زهرایی؟؟؟میخندینیشخند

میگم ترنم میگی بله؟؟من فدای اون بله گفتنت بشم خوشگل مامانقلب

به همه چی کار داری همه چیز و سوال میکنی این چیه؟؟؟اون چیه؟؟10 بارم شده میپرسی و منم جواب میدم 

دیشب خاله اینا خونمون بودن خاله جون فائزه ایناو شما داشتی غذا میخوردی خاله هم لب تاپ و روشن کرد میخواست عکس ببینه.. شما پشتت بهش بود بعد یهو برگشتی خیلی بامزه بود کارت یعنی کلی خندیدیم

با دست نشون دادی لب تاپ و گفتی این چیه؟؟؟با یه لحن خاص قهقهه

شعر هایی که هم راهی میکنی با من 

مامان فاطمه:دست مال من زیر درخت البالو گم شده خبر داری؟؟؟

ترنم کوچولو:نچ نچ

مامان فاطمه:بی خبری؟؟؟

ترنم کوچولو:نچ نچ

مامان فاطمه:پس تو عسل مامان میشی

و...

مامان فاطمه:یه روز اقا خرگوش رفت دنبال بچه موش موش پرید تو سوراخ خرگوش گفت؟؟؟

ترنم کوچولو:اااااااااااااااااااااااااااخخخخخخنده

اینم یه سری از عکسات خوشگلکم

 

اینجا اومدی در کابینتو باز کردی واسه خودت با قابلمه ها بازی میکنی

تری

تری

تری

 

تری

غذا خوردن دخملی

تری

اینجا میخوام ببرمت حموم اما شما تازه بازیت گرفته شیطون بلای من

تری

تری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامان ایناز
7 تیر 92 15:56
چه دخمل شیرین زبونی
♥متین من♥
7 تیر 92 16:12
سلام دوست خوبم یک لحظه میای وب پسر من عکسشو ببینی واگه دوس داشتی بهش رای بدی ممنون میشم کد 174 پیامک کنید به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست) یه دنیا ممنونم
سمیرا مامان پرنیان
7 تیر 92 16:13
عاشقتمممممممممممممم جیجر طلایی
مهسا مامان نورا
7 تیر 92 22:22
نورا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 190 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. مرسی خاله جونی
مامان آرمينا
7 تیر 92 23:38
عكس مسابقه عاليــــــــــــــــه حتما عزيزم راي ميدم

مرسی عزیزم
مامان فرشته کوچولو
8 تیر 92 0:51
قربون این دخمل نازززز ناززززی خودم با اون موهای خوشگلش
من همین الان پیامک دادم


مرسی عزیزم لطف کردی
مامان مریم
8 تیر 92 9:35
عزززیزم...نمی گفتیم به این جیگر رای میدادم...خیلی خوردنی شده....ای جوووووووووون


میسی خاله جونم
فاطمه مامان الينا گلينا
8 تیر 92 10:40
سلام اميدوارم برنده بشي
مامان مریم
8 تیر 92 11:13
راستی عزیزم یادم رفت خصوصی داری...
مامان آيسا
8 تیر 92 12:17
سلام عزيزم.ماشاا...چه دخمل نازي دارين.خدا حفظش كنه.ممنون كه به وبلاگ ما سر زديد.با كمال افتخار لينك شديد.


میسی خاله خوبم
ناهید
8 تیر 92 14:10
عکسش که عالیه حتما رای میدم


میسی عسیسم
مامی گل
8 تیر 92 14:31
خیلی نازی ماشا... موهاتو که بستی خوردنی شدی
محبوبه مامان ترنم
9 تیر 92 22:27
ای جانــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم. چقدر خوردنی شدی تو دختر . عزیز دلمی. ماشاالله .


میسی خاله خوبم
صفورا مامان آوا
10 تیر 92 11:40
ای جاااااااااااان فدای اون خنده های شیرینت


مرسی خاله جون آوا جونو ببووووس
نرگس مامان باران قلنبه
10 تیر 92 11:53
الهی قربونش برم نی نی شکمو


خدا نکنه خاله
مامان فاطمه
10 تیر 92 16:29
چه دخمل نازنازیی
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید


چشم حتما گلم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
10 تیر 92 20:01
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم.
اگر بعد از رای دادن خبرم کنید خوشحال میشم.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7

گلم به پسر خوشگلم رای دادم امید وارم برنده شه
mamane m@ni
11 تیر 92 12:23
ترنم جون من هنوز رای ندادم خوشحال میشم کمکت کنم خاله
مامان بهار
12 تیر 92 13:40
سلام عزیزم! مرسی که به وبمون سر زدین!! دختر نازی دارین ماشاا...! من با افتخار لینکتون کردم!
مامان مریم
15 تیر 92 18:51
من عاشقتم خوش خنده ی من

منم عاسختم خاله جون من
مامان مينا
19 تیر 92 12:54
قربونت برم ناز نازى جيگر طلا
مامان مرضیه
19 تیر 92 15:50
سلام عزیزم ممنونم که به وبلاگ پسرم سر زدین. آشنایی با شما باعث افتخار منه. شما رو لینک کردم خاله جونی ترنم جونمو ببوسین
مامان آرمينا
19 تیر 92 19:55
تبريك ميگم فاطمه جون وي مسابقه ترنم جون رتبه چهارمه
مامان بهراد
19 تیر 92 23:25
قربون اون حرف زدنت
mamane m@ni
20 تیر 92 15:41
نرگس مامان باران قلنبه
21 تیر 92 17:45
عزیزم برو خصوصی
فاطمه مامان الينا گلينا
23 تیر 92 13:15
خيلي بلا شدي خوشگله
مامان آنیا
23 تیر 92 14:33
عزیزم فرشته کوچولو ناز و خوردنی داری خدا حفظش کنه با اجازه لینکت کردم
آتنا مامان روشا یدونه
23 تیر 92 15:30
به به چه عجب مامان فاطمه تشریف اوردین کم پیدا بودین نمیگید ما دلمون برای این فسقل مو فرفری تپی موپولی تنگ میشه
سیما مامان هلیا
25 تیر 92 8:30
سلام ماشاله به حرف زدنهای خوشگلش دلم غش رفت واسه بله گفتناااااااااااااااااااااااش عکسهاش هم خییلی خیلی نازن ... خدا حفظش کنه بوس بوس بوس
نرگس مامان باران قلنبه
26 تیر 92 12:08
سلام عزیزم خوبی ترنم جان خوبه من این شکلکها رو از شیوا شکلک بر میدارم که تو لینکهام هست فقط اگه از موزیلا استفاده میکنی شاید نشه کپی کنی باید از اینترنتer استفاده کنی و وقتی میخوای کپی کنی ی نوشته ای میاد که اگه تایید کنی درست میشه نمیدونم تونستم راهنماییت کنم یا نه اگه نشد بگو دوباره از همسرم دقیقا میپرسم که بتونم بهتر برات توضیح بدم