ترنمترنم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

تـرنــــــم کوچولـــــو

شیطونک

1392/2/22 2:03
نویسنده : مامان فاطمه
2,042 بازدید
اشتراک گذاری

ترنمم این روزا ما شاالله خیلی شیطون شدی دائم مراقبتم به همه چیز کار داری نمیدونم خدا چه انرژی به من داده که با وجود این همه بدو بدو خسته نمیشم کارات شیرین شده خیلی چهار دست و پا میری سمت تلویزیون از اونجا میارمت جلو عروسکات تا میام یه سر تو آشپزخونه دوباره میبینم همون جایی گیر دادی به شراغ محافظ تلویزیون اخه نمیدونم اون چه جذابیتی واست داره مامان جان جدیدا هم خیلی جیغ میکشی هر کاریم میکنم که انجام ندی نمیشه بردم واسه چکاب به دکترت گفتم گفت ایرادی نداره نمیدونم اما گاهی وقتا از دست این جیغ زدنات کلافه میشم اینم یه سری عکسای ترنم خانوم در حال تلاش واسه رفتن به پشت میز تلویزیون و دست زدن به چراغ محافظ

دخمل

دخمل

دست اخر میبینی نمیشه بی خیال میشی و میخوای مثلا به من کمک کنی ادای منو در میاری میخوای کابینت و میزارو با دستمال تمیز کنی مامان فدات بشم دختر خوشگلم

دخمل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نازنین
22 اردیبهشت 92 10:31
چه دخمل شیطونی خدا حفظش کنه واستون
معلومه از اون دخمل کاریاستا


مامان ترنم
22 اردیبهشت 92 14:06
قربونت برم عزیزم. ایشاالله که صد ساله باشی و همیشه کمک حال مامان جونت باشی .


مرسی خاله جونم
مامانی فرشته کوچولو
25 اردیبهشت 92 5:13
وایییی جیگر این دخمل تمیز و باسلیقه رو برم من
خاله ی ترنم
4 خرداد 92 12:22