ترنمترنم، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

تـرنــــــم کوچولـــــو

عروسی نسیم جون

1392/4/6 14:58
نویسنده : مامان فاطمه
6,204 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامانی 4 شنبه جشن عروسی دختر خاله ی مامان بود جشن و شب گرفته بودن تو باغ خیلی خوش گذشت هم به من و هم به شما تا ارکست شروع میکرد به زدن چنان خودتو اینور اونور میکردی که خودمم تعجب کرده بودم همش فکر میکردم تو شلوغی کلافه شی یا بخوای مامان و اذیت کنی اما اصلا اینجوری نبود بر عکس خیلی هم دخمل خوبی بودی اینم یه سری عکس از شب جشنعروسینسیم جون

 

ترنم

 

ترنم

اون منم که تو بقل خاله جون فائزه هستم اونم محبوبه جون دختر خاله ی مامانملبخند

ترنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

محبوبه مامان ترنم
1 تیر 92 18:26
ایشاالله که همیشه شاد باشید
آتنا مامان روشا یدونه
1 تیر 92 19:49
مبارک باشه . ان شا الله خوشبخت بشن . عروسی ترنم جون
مامان ساجده
2 تیر 92 15:01
انشاالله هميشه شاد باشيد انشاالله كه خوشبخت بشن
مامان آرمينا
3 تیر 92 15:16
هميشه به جشن و عروسي باشيد ترنم جون خيلي خوشكل شده
صفورا مامان آوا
4 تیر 92 10:30
وااااااااای من عااااااااااشق این دختر خوشگله توپولوم هاااااا
خودتم خیییییلی خوشگلی خانمی


مرسی صفورا جون شما لطف داری...اوا جونمو ببوس
نرگس مامان باران قلنبه
5 تیر 92 16:46
ای جونم ایشالا عروسی ترنم خانم
فاطمه جونم خودتم خیلی ماشالا نازی


مرسی عزیزم چشات ناز میبینه
سیما مامان هلیا
8 تیر 92 8:20
همیشه به جشن و شادی باشید من لینکتون کردم عزیزم رای هم میدمممممممممممممم
مامان فاطمه کوچولو
9 مرداد 92 5:06
وای قربون اون نماز خوندش برم. میشه منم خالش بشم مامان خانومی میشه؟
mamane m@ni
31 مرداد 92 0:28
دخمل نازتو عروس کنی فاطمه جون کاش از نانای کردن ترنم جونم عکس می انداختی بلاخره آپ کردی خدا رو شکر
پرهام
8 مهر 92 9:38
سلام فاطمه جون ؛ هیچ نظری ندارم ؛ فقط میخواستم بگم فوق العاده زیبایی ؛ فوق العاده خوشگلی ؛ ایشالا از چشم حسود دور بمونی؛ شما الان متاهل هستی ولی با این وصف میبوسمت الهی قربونت برم عزیزدلم