ترنمترنم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

تـرنــــــم کوچولـــــو

شیرین کاری های دخملی

1392/2/9 1:29
نویسنده : مامان فاطمه
2,065 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان امروز همون طور که گفتم خونه مامان جون زینب بودیم بابا عصری اومد دید حوصلمون سر رفته بهم گفت خوب کجا بریم شما مشغول بازی کردن بودید یهو قبل جواب دادن من گفتی دد...ماها همه تعجب کرده بودیم  وخندمونم گرفته بود دوباره بابا گفت کجا بریم گفتی دد....جدیدا هر کی بگه بریم دد تو میری تو بقلش خیلی ددری شدیا شیطون بلا

یه سری از جملاتی که میگی مثل اینه مثلا:

به ابرو میگی:ابو

اسب:اب

اشکان:اکا

ایدا:ادا

داداش:دادا

توپ:پوپ

هاپو یا همون سگ:پو

اب:اب َ

میگم چشات کو؟ ترنم دستاتو میبری رو چشات

میگم مو هات کو؟دستای کوچولوتو میبری رو موهات و نشون میدی

میگم بینیت کو؟بینیتو نشون میدی

اما جالب اینه که میگم زبونت کو نمیتونی زبونتو دراری و قیافتو یه جور بامزه ای میکنی که ادم دلش ضعف میرهخوشمزه

میگم موش شو ترنم لباتو جمع میکنی خودتو لوس میکنی مثلا موش شدی

واسه هرکسی هم انجام نمیدی اگه خوشت بیاد از طرف تند تند واسش موش میشی خیلی شیرین شده کارات عزیز دل مامانی هر روز یه کار جدید انجام میدی امشب دراز کشیده بودی رو زمین یهو دست تو مثل ادم گنده ها گذاشتی چند لحظه زیر سرت دیدم بابای میگه بیا ببین اینو چکار میکنهخنده

کلی خندیدیم تازه مبل و درو دیوارو میگیری میخوای وایسی خیلی شیطون شدی دیگه مامان جان 

نمیتون یه ان ازت غافل شم فقط بدون من و بابایی عاشقون دوستت داریم یکی یدونهماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الينا گلينا
9 اردیبهشت 92 9:09
خاله جون مي يايي بريم دد.زبونت را موش بخوره خوشگل خانوم
مامان آرمينا
9 اردیبهشت 92 19:29
فداي دختر شيطون هم خودش نانازه هم كاراش نانازه و هم عكساش مامان اگه تونستي عكسش رو موقعي كه موش ميشه بزار


مرسی خاله جونم شما ناز میبینی....چششششششششششششششم میزارم تو پست بعدی
مامان ساجده
10 اردیبهشت 92 13:46
کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما
کیست مادر؟ بانی بنیاد ما
قلب او سرچشمه امید هاست
سینه او مشرق خورشیدهاست
دوست عزیزم روز مادر پیشاپیش مبارک

ممنون از لطفت دوست عزیز همچنین بر شما مبارک

مامان آرمينا
10 اردیبهشت 92 18:58
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است

زیباترین خطاب "مادر جان" است

"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .

دوست خوبم این روز بر شما هم مبارک باشه

ناهید
11 اردیبهشت 92 8:06
سلااااااااااااااااااااااام عزززززززززززیزم بالاخره تونستم بیام وبتون . چقدر دخترت نازههههههههههههههههههههه دلم میخواد بغلش کنم کلی ببوسمشششششششششششش من لینکتون کردم


مرسی ناهید جون ناز میبینی عزیزم خوشحال شدم بهم سر زدی بازم بیا پیشمون...منم لینکتون میکنم
خاله ليلا
11 اردیبهشت 92 11:36
عسل خاله خيلي نازي، جيگرت بخولم عزيزم
دوست دارم يه عالمههههههههههه


مرسی خاله جونم منم عااااااااااااشقتم خاله جونی
ناهید
11 اردیبهشت 92 14:52
روزت مبارک مامان مهربون ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
آتنا مامان روشا یدونه
12 اردیبهشت 92 12:43
مامانی گل روزتون مبارک .


مررررسی گلم روز شما هم مبارک
مامان ساجده
15 اردیبهشت 92 23:57
براي دخمل ناز و شيرين زبون


مرسی خاله جونی
مامان مينا
18 اردیبهشت 92 0:27
سلام عزيزم هزار ماشالا خيلى دخمل نازى داريد خدا حفظش كنه ممنون كه به ما سر زديد من شمارو لينك ميكنم با اجازه
mehdieh
1 خرداد 92 16:59
سلام خیلی دختر نازی داری خدا حفظش کنه بووس وبلاگ باحالی داری مامان